fiogf49gjkf0d Merhaba;
Öncelikle eski bir Turkcell Call Center Müşterisi Olarak Bu Olayı Şöyle İzah Edeyim Belirtilen Numaralar Abonelik Yaşına Göre Segmentlere ayrılır mesela hattını ilk alan bi abone ındıvıdual segmentinde baslar konusmaya zaman geçtikçe ya yuklediği kontor mıktarı yada ödediği fatura tutarına göre bir üst segmente çıkmaya hak kazanır.bu segmentlerde şöle olur
*Indıvıdual 1-2-3-4
*Premıum 1-2-3
*Fırst Class (genellikle spor camiası ve aktristler ve bilumum tanındık şahıslar yada tanınmadık zenginler)
Bu hatların Bu kadar uçuk fiyatlara satılmasının nedeni ya Premıumdur Yada Fırst Class tır devir işleminde de bi abone diğer kişiye devr etiiği zaman Premıum ve Fırst Class ın yararanabildiği bütün olanaklardan hattın yeni sahibide yararlanabilmekte mesela size canlı tanık olduğum bir kaç olanak;
*Indıvıdual bir aboneye kurye ücertli gittiği zaman Premıum yada Fırst Class abonemize ücretsiz gider.
*Indıvıdual bir abone çağrı merkezini arayıp telefonum bozuldu dediği zaman teknik servise yönlendirilir ancak (bunda sadece F.C içn geçerli)Fırst Class bi abone öyle dediği zaman turkcell in özel hususi arabalarıyla gidilir ve abonenin evinden yada işinden cihaz alınır,telefonu tamir oluncya kadar yedek bir telefon verilir.
*Bütün Yeni çıkan telefon modelleri Türkiyenin Bütün Fırst Class abonelerine gönderilir ama bunun için Fırst Class 1 segmentinde olmanız gerekmekte :D
*Fırst Class veya Premıum bir abone hattını iptal ettirmek isterse işteeee en can alıcı nokta hemen hoşmu hoş sesli ikna (churn)gurubu devreye girer ve artık ne konusuyorlar,nası ikna ediyorlar ise o ay aboneye 4 milyar gelen fatura olur birden 1milyar,yada hattını kapamasın vazgeçsin die ona telefon gönderirler
*Tatiller,hediyeler,dil kursları vs vs vs :D
saygılarımla eski Turkcell Call Center Agenti
ipek
|