ChatCity sohbet arkadaş sitesi ile oyun tavla ve okey oyna, sohbet muhabbet ortamını keşfet. Oyun, okey tavla oyna, kulüp aç ve kendi radyo yayınını yap

Forum sayfaları sohbet arkadaş sitesi ile oyun tavla ve okey oyna, sohbet muhabbet ortamını keşfet. Oyun, okey tavla oyna, kulüp aç erkek kız arkadaş bul


sohbet, okey, tavla, chat
9 Mayıs 2024, Perşembe 21:12   

 

ChatCity Forum
Chatcity Forumlarında mesaj yazmadan önce Forum Kurallarını mutlaka okuyunuz...

En İyiler  Son Eklenenler       
sohbet forum basliklari  CC-Forum> Kültür Sanat Hobiler > Önemli Bilgiler
forum sohbet oyun basliklari
   Temel Drift Teknikleri (Motor Sporları)
 Mesaj Ekle, sohbet ve oyun icin cagir
sohbet forum arkadaş cagir

forum arkadaş sohbet linki

Crotch

Crotch resimleri ve sohbet sayfasi forum oyun tavla okey
vip oyun sayfasiozel karakter ile sohbete katilozel odasi var sohbet icin kullaniyor
sohbet icin online durumu
Mesaj Gönder
Forum Mesajları
Forum Başlıkları
 

 oyun sohbet linki, arkadaş tavla okey sayfasi  9.Oca.2009 Cum 18:05:03      Temel Drift Teknikleri (Motor Sporları)sohbet oyun linki
Bu Mesajdan Alıntı Yaparak Mesaj EkleMesaj Ekle
fiogf49gjkf0d
Temel Drift Teknikleri
Drift ilk olarak Japonya’nın dağlık coğrafyası ve bol virajlı yolları yep yeni bir motor sporları dalının doğmasını sağladı . Japonya’da 80 li yılların sonunda dağ yollarındaki virajları hızlı dönmeye çalışırken icat edilen ve büyük bir hızla tüm dünyayı sarmaya başlayan drift’ten bahsediyoruz.. Temelde otomobillerin virajları arkalarını kaydırarak dönmesinden oluşan bu spor , her ne kadar otomobillerin tur dereceleri düşse de ortaya çıkan görüntü büyük izleyici kitlelerini pistlere çekmeyi başarıyor.

 
Büyük bir direksiyon hakimiyeti ve denge isteyen drift için direksiyon yeteneğiniz yeterli olmayıp otomobilinizde de bazı özelliklerin bulunması gerekiyor . Drift otomobilleri arkadan itişli ve kilitli diferansiyele sahip , bu sayede otomobilin arkası kayarken kontrol altında tutulabiliyor. Bunun dışında otomobillerde büyük ebatlı jantlar ve lastiklerin bulunması da gerekmekte , aksi halde otomobilin yanal direnci yol tutuşunu olumsuz etkileyebilir ve lastiklerin janttan çıkmasına neden olabilir. Coil over ve eksi kamber ayarları ile otomobili drif’te hazırlamanız ve viraj içinde otomobilin yoldan çıkmasını engelleyecek kadar güçlü bir çekişi sağlamanız için de temel motor güçlendirmelerini yapmanız gerekmekte.

Umarım yardımcı olur,
Ayrıca Driftte puanlama nasıl oluyor,D1 yarışlarında yan giderek nasıl birinci oluyorlar maksat çizgiyi önde bitirmek gibi düşünen arkadaşlarımız vardır,konu hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen arkadaşlar için drift box a bir göz atmalarını istiyorum..Bu box araca bağlanıyor ve drift anında otomobilin yolla yaptığı açıyı,hızını,drift anında ortaya çıkan g kuvvetini hesaplıyor ve tüm bunların ortalamasını alarak ortaya bir skor çıkarıyor..İşte japon D1 Street Legal serisinde puanlamayı yapan alet bu.Bu sayede sürücünün yaptığı drift analiz ediliyor ve en yüksek puanı alan - ki Kazama-san bu işin üstadı - birinci oluyor..

TEMEL DRİFT TEKNİKLERİ

EL FRENİ ( E-Brake Drift)
Bu en temel tekniktir.Viraja giriş esnasında debriyaja basılır ,aracın hızı ayarlandıktan sonra el freni çekilir,arkadan kaymanın başlamasıyla birlikte gaz veriler ayak debriyajdan çekilir ve kaymakta olan arka kısım gaz ve kontra ile kontrol edilir.

Viraja yaklaşırken vites heel and toe tekniği ile küçültülür.Aracın burnu viraj içine doğru çevrilir.Debiyaj hızlıca bırakılarak arka lastiklerin kilitlenmesi sağlanır,bu şekilde aracın kuyruğu kaymaya başlar.Ardından gaz verilerek bu kayma hareketi devam ettirilir.Bu teknik el freni çekemeye benzetilebilir.
Not:Aracın güç aktarım organlarını en az yoran tekniktir.

GÜÇ İLE (Power Over)
Virajın merkezine yaklaşıldığında dip gaz vererek aracın arkasının kayması sağlanır.Bundan sonra gaz ve direksiyon ile araç kontrol edilir.Bu teknik için güçlü çekişe sahip otomobiller gerekmektedir.

SAVURMA
Araç viraja girmeye yakınken önce virajın aksi tarafına doğru yönlendirilir yani kontra verilir. Daha sonra oluşan sekme etkisi ile birlikte araç viraj yönüne çevrilir.Bu şekilde arkadan kaymaya başlayan araç gaz ve kontra ile kontrol edilir.

DEBRİYAJ TOKATLAMAK
Aracın güçten düştüğü durumlarda gerekli gücü alabilmek için deviri yükseltip debriyajı bir anda bırakma suretiyle patinaj sağlamak için kullanılır.

LİMİT FREN (Braking)

Bu teknikde viraja girmeden önce dreksiyon viraj içine yönelmiş haldeyken frene basılır ve araç viraj içinde arkadan kayana kadar ayak frende kalır.Kayma hareketi başladıktan sonra gaz ve direksiyon ile araç kontrol edilir.Gereğinden fazla hızlı girilen virajlarda araç önden kayacaktır,bu yüzden viraja girerken hızı ayarlamak çok önemlidir
 
 
*** Bilelim Ama Denemeyelim..
CC sohbet icin buraya
  Mesaj Ekle, arkadaş oyun sohbet icin cagir