Harfiyen Uygulayınız Arkadaşlar uzun sürede yaptığım araştırmalar ve olgular,bazı davranışların kızlar üzerinde diğerlerine nazaran çok daha kuvvetli etki bıraktığını öğrendim.Kız milletinin en sevdiği şey,karşısındaki kişiyle aynı şekilde düşünüyor olmasıdır.Kızlar entelektüel erkeklere diğerlerinden daha fazla önem verir.mesela kızların en zayıf noktalarından biriside psikoloji ve felsefedir.
Tavlama istediğiniz kızla konuşurken eninde sonunda “Nelerden hoşlanırsın?” diye soru işaretli bir soru soracaktır.Hiç tereddüt etmeden ”Kitap okurum,müzik dinlerim,sinemaya giderim,gezerim” diye cevap vereceksiniz.
Göreceksiniz kızın ilgisi o andan itibaren artış gösterecektir.Bu kızlarda aşırı derecede merakılık da olduğu için hemen sorarlar ”Peki ne tür kitap okuyorsun?” diye soracaktır.
Hemen ,artık roman okumadığınızı ,bu aralar psikoloji ve felsefeyle ilgilendiğinizi ve sadece bu konuda kitap okuduğunuzu üstüne basa basa söyleyin.Belki bu kitapları asla okumadınız.Bu kızların okuduğu en son kitap Cin Ali dir yada en iyi ihtimalle aşk romanlarıdır.Peki siz bu durumda ne yapacaksınız ? Tabiiki ikinci kuralı uygulayacaksınız.Yani uydurabildiğiniz kadar uydurucaksınız. Kızlar,başta söylediğim gibi felsefe ve psikoloji laflarını duyduğu zaman size daha çok önem verecektir.Ama bu etkiyi yüze katlayacak bir yöntem daha vardır.bazı terimler kızlar üzerinde tahmin ettiğinizden daha fazla etki bırakacaktır.bunları açıklıyorum.söze şöyle başlıyorsunuz; ”Diyalektik materyalizmin gelişim sürecinde,birçok realistik ve skolastik karşılaşılmıştır ve bu karşılaşımların avantgart kültür döngüsü içerisinde birçok pozitivistik akım doğurmuştur”
Bunları duyan bir kız ,eve gidince sizi düşünmekten başka bir çaresi yoktur.Aslında yukarıdaki cümle hiçbir anlam içermez ama içinde olabileceği kadar terim vardır.Bundan da şunu anlıyoruz ki kızlar ,terimsel ve anlamsız konuşan erkekleri karizmatik bulurlar.Uydurabildiğiniz kadar uydurun.Bu yöntem onlarca kızın üzerinde denenmiş ve gayet olumlu ve “pozitivistik” sonuç alınmıştır...
Saygılar... istemi1016 |