Dubai`deki Burj Al Arab otelinde sunulan Rolls Royse ve helikopter servisleri yetmezmiş gibi, şimdi de otelin odalarında kalacak kadar zengin olanları altın iPad`ler karşılıyor. 24 karatlık tabletlerin arkalarında otelin logosu ile siyah bir Apple logosu var. İronik bir şekilde, otel zincirinin sloganı da "Farklı kalın."
iPad`ler, "sanal odacılar" olarak çalışmak üzere programlanmış durumdalar. Altın iPad`ler, içlerinde yüklü olan "Etkileşimli Müşteri Tecrübesi" uygulaması ile müşterilere şehirde arayabilecekleri restoranlar ve benzeri yerler hakkında bilgi vermek üzere hazırlanmış.
iPad`ler Londra`nın ünlü Gold & Co. Firması tarafından, geçen kasım ayındaki Göğüs Kanseri Farkındalığı Ayı`na destek olarak otel için üretildiler. "The Gold & Co. London 24 karat altın iPad`leri, en lüks aksesuarlardan biri. Bu yüzden dünyanın en lüks oteli Burj Al Arab ile eşleşmelerini istedik." diyen Gold & Co. Londra CEO`su Amjad Ali "Simetri açık bir şekilde ortada. iPad ve otel, sıra dışı kalite ve tasarım açısından eşsiz bir konumda bulunuyorlar." diyerek sözlerine devam etti.
Parlayan iPad`ler, otelin butiğinde 10.200 dolar civarında bir fiyata satışa da sunuldu. Butik, aynı zamanda altın iPad mini, altın iPhone 5 ve altın BlackBerry Q10 da satıyor... |